måndag 7 januari 2019

Bloggpaus

Nu ska jag bara lata mig ett tag.

14 kommentarer:

Monica sa...

Inte så lång, hoppas jag!
Ha det så bra, kram, Monica

Geddfish ♥ sa...

Hoppas det ordnar sig för dig.
Hos mig verkar kommentarsfunktionen funka just nu. Utom för en. Och hon skriver som anonym. Hon får upp alla dessa bilderna.
Sånt här är träligt.
Kram, Gerd

Gunnel sa...

Ha det så bra under pausen. Hoppas du snart dyker upp här igen. Kram

sjusoverskan sa...

Inte länge, hoppas jag!
Kram Inger

http://kraka.moah.se sa...

Oj, hoppas du snart är tillbaka och att det inte hänt något tråkigt.
Kram

Znooge sa...

Hoppas verkligen inte den blir långvarig och att allt är som det ska.

Kram

Ingrid sa...

Tack för kommentarerna!

Jag återkommer när blogglusten infinner sig igen och när alla möten och aktiviteter är avklarade.

Kram, Ingrid

Margaretha Lillvik sa...

Det var inte lätt att kommentera här......men jag verkar ha lyckats. Bloggpaus även här. Har ingen dator för tillfället, bara en liten padda. 🙄 Ibland kan man behöva vila från internet. Ha de gott! 😀

http://kraka.moah.se sa...

Skönt att läsa att du snart är tillbaka. Ibland har man helt enkelt för mycket och nog med sig själ.

Kram

wiolettan sa...

Hoppas att du har det bra och mår fint. Bloggpaus kan ibland behövas. Jag, till exempel skriver inte varje dag, på grund av min hälsa, skulle inte orka det, känns det som.
Bra detta med ändringen, nu ska det väl inte strula och ta tid att få kommentaren godkänd.
Hoppas att se dig här snart igen.
Kram!

Musikanta sa...

Ha det gott!
Kram från Ingrid som också tar ett par dagars bloggpaus över helgen då jag ska åka och hälsa på barnbarnen i Stockholm.

Husbilen-Ellen sa...

Ha det riktigt skönt under pausen! Kramar

Kicki sa...

Men nu har det ju gått flera dar, hoppas att du snart återfinner blogglusten.
Kram

skogsnuvan sa...

Välkommen tillbaka